21.3.2012

Kevät, beibi

Hellurei! Kevät tulee kevät tulee, lupasin itelleni tänään että saan laittaa huomenna jalkaan uudet kevätkengät! Ellei joku räntäsade tai muu inhotus pilaa tätä suunnitelmaa.


Postauksen kuvasaldo on hyvä alottaa ruokakuvalla! Kävästiin tänään töitten jälkeen ihan huvikseen Vapianossa syömässä. Tällä kertaa ravintolassa oli tilaakin, ei tarvinnu pyöriä ympäriinsä tarjotin kädessä etsien istumapaikkaa. Vetästiin kummatkin tommoset pasta al ragu vegetarianot, joissa oli mm. kirsikkatomskuja, chiliä ja herkkusieniä + pinaattipastaa. NNNAMM! 


Selvästi rasittava työpäivä takana. Oon alottanu tällä viikolla töissä puhelinpalvelussa, jota pelkäsin alussa hirveesti...mut ei se ookaan läheskään niin kamalaa kun odotin! Ainakin tähän mennessä oon saanu puhelut hyvin hoidettua eikä mulle oo kukaan alkanu huutamaan hehe.


Ilmat on lämmenny, mä oon siirtyny vaihteeks paksumpaan talvitakkiin. Mut se on lyhyempi, eli keväisempi.... ja sitä voi pitää auki kun se on niin lämmin, niin tuntuu heti enempi keväältä.

Tällä hetkellä mulla on kaks hypetyksen aihetta yli muiden: Doctor Who ja salilla käynti. Tämmöset hyvin toisiinsa liittyvät aiheet... Doctoria ollaan napitettu aika tiiviiseen tahtiin nyt yli neljä kautta. Koukussa! En meinannut nytkään tulla kirjottamaan tätä postausta, kun vaihtoehto ois ollu Doctorin kattominen..

kuva we♥it
Oon rampannu salilla vähän tasasempaan tahtiin. Oon yrittänyt liikkua vähintään 3 tuntia viikossa, joka onkin pitänyt aika hyvin. Ei ehkä kuulosta kovin paljolta, mut on se huomattavasti enemmän kuin esim vuosi sitten, jolloin vastaava aika oli nolla tuntia viikossa. Oon ihan hiljattain innostunu Bodycombatista, enkä meinaa malttaa odottaa että pääsen tunnille taas huomenna! Tuolla mun kuntokeskuksella on jostain syystä Bodycombat kaks kertaa viikossa, mutta peräkkäisinä päivinä... En halua käydä siellä kahtena päivänä peräkkäin, joten oon valinnu sen tunnin, jolla on paremman näkönen ohjaaja, haha.


Aiemmin mainittujen Istanbulin ja Tukholman matkojen lisäksi mulle varmistu kolmas tulossa oleva matka, Riikaan. Mennään sinne työporukalla yhdeksi yöksi ens kuun puolivälissä, Air Baltic lennättää meidät sinne. Sopii mulle oikein hyvin, en oo nähny Riikasta aiemmin muuta kun lentokentän välilaskulla Berliinistä yli vuos sitten.

2 kommenttia: