2.3.2010

29

Hyvää maaliskuuta! 
Aika kulkee jotenkin kauhean nopeesti nyt, vastahan oli joulu!?

Tänään alkaa bussilakko. Mikä tarkoittaa sitä, että työmatka toiselle työpaikalleni (jossa mulla on tällä viikolla 3 vuoroa) kestää ainakin 2 kertaa normaaliajan. Eli tunti tai enemmän menee. Onneks täällä kuitenkin kulkee junat ja jotkut bussit, huh. Mutta toivotaan että toi tilanne muuttuu pian, mulla on onneksi tämä ja huominen päivä vapaata.

 

Eilen alkoi yhteishaku! Hain kahteen kouluun, kummatkin Helsingin seudulla. Jos pääsen ykkösvaihtoehtokouluuni, on muutto mahdollisesti edessä! Toivotaan nyt parasta. ♥

Eilen minulle tuli joku kamala teini-itku-tahdon Tokioon-kohtaus... Edellisenä yönä olin nähnyt unta että olin Tokiossa. Ja kaikki tämä kaiketi johtuu siitä, kun osallistuttiin kilpailuun jossa voi voittaa lennot Tokioon. Ois jees, mutta minulla ei ole mitään uskoa siihen että voitettaisiin. En voita koskaan mitään, vaikka osallistun melkein kaikkiin mahdollisiin arvontoihin ja kilpailuihin. Huoh.

  

Ens tiistaina mennään Helsinkiin pitkästä aikaa! Jenna lupasi viedä minut Kotoon syömään, ei olla käyty siellä pitkään aikaan! Etsin myös kengännauhoja niihin uusimpiin kenkiini, ja sitten varmaan käydään vähän kirppareilla ja jossain divarissa tms, haluaisin ostaa Stieg Larssonin Millenium-trilogian toisen osan. Mieluummin ostaisin sen käytettynä kun uutena.

Lisäksi käydään ostamassa liput Liisa Ihmemaassa-leffan 17. päivän näytökseen. (traileri täällä, jos joku ei ole vielä nähnyt) ♥__♥ Oon oottanu tuota leffaa jo muutaman vuoden, joten ois parasta olla hyvä! :D Siitä on ihan tajuttomasti aikaa muutenkin, kun viimeksi kävin leffassa kattomassa mitään...

Olipas asiaa. Nyt lähden kirjastoon palauttamaan kirjoja!

3 kommenttia:

  1. voiii noi kiharat on söpöt! XD<3

    VastaaPoista
  2. Oi saako noita lippuja jo varattua? On meinaan varmasti sen verran huikea pätkä et sen haluu nähdä mahdollisimman pian :)

    VastaaPoista
  3. shiroshi, kiitos! XD <3

    Roosa, ei vielä, paitsi ensi-iltaan. :D muut liput tulee sitten 9. päivä!

    VastaaPoista