3.9.2011

mukipäivitys

Mun termosmuki kaipas mielestäni uutta ilmettä, ja aloitinkin askartelun heti kun pääsin koulusta kotiin asti. Kyseessä siis Starbucksin muki, johon voi vaihtaa oman kuvan. (Näin kyllä vastaavia alkuviikosta Stockmannillakin)


Aiemmin muki näytti tältä. Yksinkertainen, suoraan netistä printattu leopardikuosi.


Ja tältä näyttää nyt! Halusin jotain simppeliä ja Tegan and Sara:a. Mun photoshop-taidot huomioon ottaen tosta tuli hienompi kun odotin! ♥ Nyt kelpaa taas aamujunassa juoda teetä tai kahvetta.

5 kommenttia:

  1. Tegan & Sara <3<3<3<3<3<3

    VastaaPoista
  2. Anon, totally! ♥♥♥

    Jenna, UHHHNNNGHHH! ♥

    VastaaPoista
  3. Heeei, mun onkin pitänyt kysyä et onks noi mukit sitten silleen hyvin sisältöään pitävä, kun siihen voi vaihtaa ton kuvan? Tai siis eihän sitä nestettä vuoda sinne kuva-osioon helposti? :o

    VastaaPoista
  4. Ei vuoda ollenkaan! Mä oon melko paljon käyttäny ja pessy ihan surutta upottamalla tiskialtaaseen, ei oo kertaakaan käyny kuville mitään!

    VastaaPoista