10.9.2011

toka vuosipäivä

Me ollaan nyt oltu Jennan kanssa 2 vuotta kihloissa! Tuntuupa oudolta, vastahan me tutustuttiin. Virallinen vuosipäivä oli eilen, mut tänään käytiin vähän juhlistamassa sitä.

hattu/H&M - paidat/GT - laukku/Monki - kaulakoru/Seppälä - farkut/Pull&Bear - kengät/kirppis - kahvi/K-market
Mulla oli mun mielestä kiva ja simppeli asu! Tykkään tosta H&M:n hatusta nyt tosi paljon, uus luottohattu!

No vähän jos oon muikeena.
Jennan tähtihetkiä: pelien ostaminen
Suunnattiin tottakai keskustaan. Ympyrää pyöriessämme satuttiin yhen uuden japanilaisen ravintolan kohalle.

mmm, nani kore...?
Kyseessä oli remppaa läpikäyvässä City-Centerissä sijaitseva Aya. Paikka oli avannut vasta torstaina!


Kaikkia listan ruokia ei ollut vielä saatavilla, mutta sepäs ei haitannut! Varsinkaan, kun saatiin ilmaisia alkupaloja... Nam!!


Mä tilasin itelleni Tempura Udonin, Jenna Niku Udonin. Ja voi hyvä luoja että se oli HYVÄÄ. Kerrankin ruokaa, joka maistuu oikeesti samalta kun Japanissa. Melkeen itku tuli kun maistoin tota, se oli niin hyvää.. ♥

Muistelen selvästi Japanin matkaa


Itse ravintola oli mun mielestä tosi viihtyisä ja sulonen. Tonne mennään niin uusiks!


Pakko oli tunkasta tänne tämmönen hieno yhteiskuva, joka on otettu eilen, eli virallisena vuosipäivänä. Meiän yhteiskuvat on aina niin herkkiä ja hehkeitä.

7 kommenttia:

  1. söpö toi viimonen kuva :'D ja final fantasyt on jumalten pelejä o//

    VastaaPoista
  2. Onnea! Ootte niin söpöjä ;33;

    VastaaPoista
  3. Satzu, kiitti! :D Mä en niistä kauheesti välitä, tosin ehkä yhteensä 2 tuntia oon ikinä ff pelannu...mut Jenna tykkää, kuten voi huomata :D

    Sagu, kiitos! Ja kiitos. XD; ♥

    VastaaPoista
  4. ootpas söpönä! kiva asu:)

    VastaaPoista
  5. Söppänä yhteiskuva ja onnea molemmille <3 :). Tuollaiset rennot pariskuntakuvat ovat niin paljon söötimpiä kuin sellaiset pönötyskuvat.

    VastaaPoista
  6. anon, kiitos kiitos! :D ♥

    Panda, kiitos! ♥ Meistä ei taida olla otettu yhtään pönötyskuvaa, vaan ne on aina tommosta laatua. XD

    VastaaPoista
  7. Sinut on haastettu! :)
    http://baka-poupee.blogspot.com/

    VastaaPoista