6.2.2011

169 - deco and high high heels

Käytin eilen parisen tuntia pienten asioiden ja pikaliiman parissa koristellen puhelintani... Ei nyt tullu mikään decomestaruuden riemuvoitto, mutta toi oli eka kerta kun decosin puhelintani tai ylipäänsä MITÄÄN. :D

Yesterday I used couple of hours with small things and glue, decorating my phone... It didn't come out as the most perfect deco in the world, but it was my first time decoing my phone or ANYTHING. :D


buttons & bling : Sinelli, flowers and chocolate bars : Luca

I know it's not the greatest photo either but you'll get the idea 8D;

Käytiin perjantaina Ruoholahden Warehousessa "kattelemassa". Ja eihän siitä pelkällä katselulla selvitty tietenkään....

On Friday we went to Warehouse in Ruoholahti just to look around. And I of course didn't get away just looking...


Ostin nämä vaatimattomat korkokengät 19 eurolla itselleni! ♥ Mulla ei oo varmaan ikinä ollu noin korkeita korkoja, mutta en voinu niitä sinne kauppaankaan jättää. :D Nyt mulla onkin jo kahdet kengät odottelemassa jäitten ja lumien sulamista...

I bought this fancy pair of shoes for 19 euros! ♥ I think I've never had this high heels, but I just couldn't leave them in the store. :D Now I have two pairs of shoes waiting ice and snow to melt...

5 kommenttia:

  1. ooow miten nätti puhelin! ja kengät! ihanaaat >u< <3

    VastaaPoista
  2. Ihana että käytit nappeja tohon decoon, sopii yli hyvin!
    Ja noi kengät...nam!!!

    VastaaPoista
  3. erinagg, kiitos! XD♥

    Sanna, joo halusin laittaa jtn vähän erilaista ja tuli noi napit vastaan XDD kengät = ♥

    VastaaPoista
  4. It's a good idea to use buttons as deco material!
    What an interesting idea you have!
    Especially those button with dots are cute. ^_^

    VastaaPoista
  5. kirin, thank you! :D I just saw them in a store and had to buy them.. XD; Actually all the buttons have dots, some of them are just upside down ;D

    VastaaPoista