17.3.2011

175 - Hair dye

Värjäsin hiukset pari päivää sitten, tajusin just etten oo laittanu tänne kuvaa! Eli napsasin pari kuvaa huonohkossa vessan valossa, mut kyllä niistä jonkunlaisen tuntuman saa.

I dyed my hair two days ago and just realized that I didn't post any photos here! So I just tooka few photos in the bad light of bathroom, but you can still see the color.



Tuli vähän tummemmat kuin piti, lähes mustat... Mutta kyllä se siitä kuluu hyväksi aika pian. 

It came out a bit darker than I meant it to be, almost black... But it'll be good soon.


Yritin kans ottaa yhteiskuvia Pihvin kanssa, mutta se ei ollu kovin poseeraustuulella... Luuli varmaan että annan sille herkkuja ku kutsuin nimeltä. Petty pahasti, raukka.

I also tried to take photos with Pihvi, but he really wasn't in a mood for posing... I think he thought I'd give him treats when I called him. Poor guy, got really disappointed.


Tässä alkuviikon kuvassa näkyykin hyvin, minkälainen väri mulla oli tukassa ennen värjäystä.

This photo from the beginning of the week shows my previous color well.

Eilen käytiin viimeinkin katsomassa Black Swan Jennan kanssa. Aloin melkeen itkemään jo heti alussa, hehheh... Mutjoo, uppos minuun kyllä ihan täysiä. Toisaalta se myös oli niin ahdistava, että välillä tuntu ettei pysty katsomaan loppuun asti... Jenna taas ei tykännyt leffasta, höh!

Yesterday we went to finally see Black Swan with Jenna. I almost started to cry right at the beginning.... Oh well, I really really liked it. In the other hand I couldn't almost manage to watch it till the end... and Jenna didn't like the film!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti