8.6.2010

71

RIP HUULILÄVISTYS


Jouduin äsken ottamaan toisen huulilävistykseni pois. Sen kanssa on ollut onglemia jo jonkun aikaa, esim iho huulen sisäpuolella on kasvanut korun päälle jne. Korun pois ottaminen olikin kovempi pala kuin aluksi luulin... Se oli minulla kuitenkin jo melkein 6 vuotta (!). Toinen sai nyt vielä jäädä, se onkin ollut minulla "vasta" reilut 4 vuotta.


Kävästiin Helsingissä shoppailemassa, ostin vähän meikkejä ja uudet kuulokkeet vaan. Ja korkokenkiin päkiälliset, jos minun jalat nyt jaksais vähän kauemmin niillä koroilla kävellä. :'D

♥♥♥♥♥

Tuosta kysymys/vastaussysteemistä vielä, päätin että teen vastauspostauksen ensi viikon alussa. Jos on vähän kysymyksiä silloinkin, niin siinähän on ! Lupaan vastata niihin kattavasti sitten. :D

4 kommenttia:

  1. multa kukaan ei kysy ikinä mitään XD en oo niin kiinnostava ihminen.

    miten sait irti sen korun? mä en saa omiani pois.

    VastaaPoista
  2. voi XD;; ei multakaan oo paljon mitään kysytty...

    pitämällä hampailla kiinni takaosasta ja kääntämällä palloa.. :D Oon vaihellu niitä aika paljon ni on tullu rutiini. XD

    VastaaPoista
  3. no eipä! oon minä ne nähny XD

    AAAAAAAAAA. no se selittääkin jo paljon, että oot ottanu paljon irti niitä. ku minä tosiaan en ole. siks en saa niitä irti enää ite XD

    VastaaPoista
  4. no, ei siinä kuitenkaan PALJOA ole. XDDD

    Joo, emmäkään meinannu sillon aluks millään saada ! Mut kyl se sit ku vaan jakso. XD

    VastaaPoista