18.6.2010

76

Aluksi: 

20 lukijaa JEEEE !!!!!!

Pitäis ehkä pitää joku arvonta ? Ja arvonnoista puheen ollen, voitin joku aika sitten Finding Tokyo:n(klikUFO Lotossa, ja palkinto tuli postissa tänään !



RILAKKUMA-AVAIMENPERÄ JA GLOOMY-KÄNNYKKÄKORU!
Kyllä, oon onnellinen, koska yleensä en voita ikinä mistään mitään. XD Ja mun avaimenperä meni eilen rikki, yhteensattuma mitä? Tai no toi Rilakkuma on vähän semmone yleisjuttu, voi esim laittaa laukkukoruks tms, mut minä käytän avaimenperänä. 

Eilen koitin laittaa tukkaa vähän eri tavalla, omaa tukkaa siis.


Näytän vähän mummolta... Ja nuo silmämeikit ei oo kovin hyvät mulle. Sain älyttömät hius-, vaate- ja meikkikriisit eilen hehe.


Lopulta lähdin tämännäköisenä. Mentiin Lintsille jeeeeee ! Sen takia en uskaltanut laittaa pitkiä hiuksia, pelkään että ne jää johonkin laitteisiin kiinni heh.

Alkoi tuntua vanhalta Lintsillä, joissakin laitteissa alko huippaamaan ja tuli jopa paha olo !  Mut 5 tuntia jaksettiin kuitenkin juosta laitteissa. :'D Ja käytiin kans Sea Lifessa!


En ollu käyny Sea Lifessa koskaan aiemmin, joten olin siellä ihan ihmeessä koko ajan... Ja peloissani kun isot kalat ui pään yli heh. Ja hyyyyyi miten ällöjä isoja rapuja siellä oli... Ja se sähköankeriaitten tankki. Odotin että siellä on jotain 20 cm pitkiä ankeariaita, mutta siellä olikin vaan yks, joka oli lähemmäs 2m kuin 20 cm. AAAAAAAAAAA se oli ihan kamala !

10 kommenttia:

  1. ONNEA ONNEA. Pidä arvonta ja minä voitan!

    JENNA XDDDD

    VastaaPoista
  2. KIITOKSIA ! Täytyy nyt miettiä tota. XD Kun ei mulla oo kamalasti rahaa kuitenkaan mihinkään arvontoihin ehheh

    Jenna on saletisti hot.

    VastaaPoista
  3. pistä jenna piirtää jotain? ;D tai semmone avaimenperä! tai öööö... osta huulirasva!

    on on!

    VastaaPoista
  4. haha joo. XDD "nyt piirrä, saakeli >8(" JOO huulirasva. Tai lidlin suklaalevy.

    VastaaPoista
  5. HUULIRASVA JA LIDLIN SUKLAA JOO.

    Isken kaikki naiset ja miehet.

    VastaaPoista
  6. minä en kyllä osallistu, jos sit voittona on tommonen 8((((

    VastaaPoista
  7. no hö. 8((((( ehkä se on sit jotain muuta kuitenkin. XD

    VastaaPoista
  8. Linked this in my weekly wrapup. Glad it got to you safely!

    VastaaPoista