14.6.2010

74

Mistä sait idean rueta pitämään blogia?
Lueskelin jonkun verran muitten blogeja ensin, mutta sillon päätin alottaa, kun Jennakin alotti blogin pitämisen. :'D Koska oon matkija. Mut nyt kyllä oon innostunu tästä aika kovasti.. 

Mikä on lempi vuodenaikasi?
Kesä ja syksy. Kesällä tykkään tietysti kaikista kesäasioista, lämmöstä ja auringosta ja jäätelöstä. :D Ja siitä ettei tarvi laittaa 10 kerrosta vaatetta päälle että voi lähteä ulos. Syksyssä ihanaa on tuoksu ja värit ja tietysti syyssateet. ♥
Mikä on lempi värisi?
Mulla aika paljon vaihtelee... vaaleenpunanen ja harmaa on kyllä semmoset joista en luovu. :'D

Mitä kosmetiikka tuotetta ilman et voisi elää?XD
Tää on aika paha ! Ilman ripsaria näytän möröltä, ilman pohjameikkiä..no aika hirveeltä. :D Ja jos kulmakynän jättää pois ...... AAA no vastaan kuitenkin että meikkivoide ! Koska mun iho on sen verran kamala.
 
Mitkä on sun lempilaulajat tai -bändit?
Tällä hetkellä Lady Gaga, Kaya ja the GazettE. Gagaan oon rakastunut aika vähän aikaa sitten vasta, gazettoa oon kuunnellu nelisen vuotta, ja Kaya jää johonkin siihen väliin. :D Kuunnelkaa Kayaa!
 
Kuvaile sun luonnetta kolmella sanalla!
Öööäääääää. Ailahteleva, ylitunteellinen, itsekeskeinen. :D

Haluatko joskus lapsia?
En halua ! Käytän rahani ja aikani mieluummin johonkin muuhun.
 
Mitä asioita haluisit sun elämässä nähdä tai saavuttaa
Vähän kliseistä, mutta haluan onnellisuutta. Sitä että meillä on oma pikku koti ja säännölliset työt joista tulee säännöllinen palkka. :D Ja muuten haluan kiertää maailmaa ja nähdä paljon isoja kaupunkeja, ja pieniä kans ! Haluan matkustaa paljon.

Miten tapasit sun tyttöystävän ja miten juttu eteni? ^^ Haluaisin kuulla teidän "tarinan"! 
Tavattiin maaliskuussa -08 hienolla deittailusivulla nimeltä IRC-galleria 8--------D Tai oikeestaan Jenna löys minut sieltä. Juteltiin ensin siellä ja sit mesessä ja tekstailtiin myös. Kesällä Jenna tulikin jo ekaa kertaa meille kylään ja kävi meillä välillä ja minä sen luona Kuopiossa. Draamaahan syntyi siitä, kun en oikein tiennyt miten käsitellä tunteitani, kun en ollut aiemmin tyttöön rakastunut. %D Mutta kaikkien sotkujen jälkeen alettiin seurustelemaan loppusyksystä sit :'D Muutin pk-seudulle opiskelemaan, ja Jenna kävi täällä koko ajan kylässä, viikon-pari kerrallaan. XD Kunnes viime kesäkuun alussa muutettiin yhteen! Ja kihloihin mentiin syyskuussa. Happy end ! XD

Tiedän, että lupasin julkaista tämän huomenna, mutta mulla oli nyt aikaa tähän, ja arvelin ettei kukaan laita lisää kysymyksiä enää. :D Mutta otan mielelläni kysymyksiä vastaan aina, jos vaan sattuu tulemaan mieleen jotain !

2 kommenttia:

  1. Kaya<3 Mä olisin voinu kysyä jotai mut voin tunnustaa etten ikinä oikeen keksi mitään. :D

    VastaaPoista
  2. Kaya! ♥ haha ei se mitään, en mäkään ikinä keksi toisten omiin. XD

    VastaaPoista