20.6.2010

77


Ostin eilen E-cosmeticsista söppänöitä kynsitarroja, en oikeesti voinut vastustaa noita. Ja noi on mun ihan ensimmäiset kynsitarrat...

Yesterday I bought some cute nail stickers from E-cosmetics, I couldn't resist buying them. They are my first ever nail stickers...


Alotin sit noilla rusettitarroilla, kuten kuvasta näkyy. :'D Mitäs tykkäätte ? Juu, ja on taas vähän sotkuset nuo kynnet, mut vasta harjottelen vielä. Saas nähä, kuinka kauan noi tarrat kestää kynsissä.

Started with the bowstickers, as you can see. :'D What do you think? Yeah, the nails are a bit messy again, but hey, I'm still learning. Can't wait to see how long those stickers will last on my nails.

Ja kuten varmaan huomasitte, käännän tätä myös englanniksi nyt, kun olen saanut pari lukijaa, jotka eivät ymmärrä suomea. :'D

And as you can see, I started to translate this into english too, now that I've got a couple of readers who doesn't understand finnish. :'D Welcome !

2 kommenttia: