13.6.2010

73

DESU !


Lauantaina oli aikainen lähtö kohti Lahtea, Desuconiin ! Minun lainekiharat lässähti jo ennen kuin ehdin kotoa asemalle! Mutta en antanut sen lannistaa. 

Tuon näköisenä siis heiluin siellä. Hame on juurikin se, mitä olen aikaisemmin täällä blogissa kuolannut...nyt sain sen. ♥ Niin ja conipaikalla vaihdoin gladiaattorit jalkaan noitten rikkinäisten vansejen tilalle.


Käytännössä koko lauantai kului tuon pöydän takana, tolla tyhjällä tuolilla, heh. Olin Jennan (klik) apulaismyyjä taidekujalla. Jostain syystä melkein kaikki kuitenkin luuli, että minä oon piirtäny nuo.....

Cosplay-näytökseen jonottajia
Tuo lauantai oli siitä tosi mielenkiintonen, kun en ennen oo ollut coneissa muuten kuin yleisönä. Tuli vähän uutta näkökulmaa myyntipöydän takana istuessa !

(anteeksi huono laatu.)

Tämä päivä meni tämän näköisenä..Tarkoitus oli ensin kihartaa tukka ja laittaa leggarit tai sukkikset, mutta kylmänkostea tuuli sai minut päätymään suoraan tukkaan ja farkkuihin.


Lähempää kuvaa pärstästä, että näätte meikit. Tai lähinnä tekoripset ! Leikkelin yksistä vanhoista ripsistä tommoset silmäkulmaviuhuleet. Onko kivat ? Niin ja ennen kun joku huomauttaa, en jättänyt omaa lyhyttä tukkaa näkyviin noin. :'D

Sunnuntaipäivältä mulla ei oo conista yhtään kuvaa, oli niin hauskaa että unohin ottaa.. Saatiin suht paljon aikaa kulumaan kahden rytmipelin, Bemani:n ja Taiko no Tatsujin:n parissa. Ne kun sais kotiin... ♥__♥ Parit ohjelmat ehittiin vilkasta ja käyä maid cafessa virkistymässä, kunnes kävi taas matka kohti kotia...

♥♥♥♥♥

Viimeinen mahdollisuutesi kysyä minulta mitä ikinä haluat ! Täällä näin.

2 kommenttia:

  1. AAAA en tunnistanu sua siinä! :D mut mietin pääni puhki että miks näytät niin tutulta XD

    VastaaPoista
  2. AAAA en mäkään oo tajunnu ollenkaan XDDD oon kyllä ihan sukka tunnistamaan ihmisiä joista oon nähny kuvia vaan. XD

    VastaaPoista