15.6.2010

75

Nyt jotain mitä ette oo tottunu mun päällä näkemään:


LOLITA OMG

Halusin huvikseni vähän kokeilla, miltä näytän noissa nykyään. Olin laiska enkä kaivanut kuvaan mukaan
Moi-même-Moitié:n laukkua enkä Alice and the Pirates:in käsihörhelöitä, tsorppa. Mekko ja keeppi Sweet-sweet:iltä, sukat Baby, the Stars Shine Bright, hiuskukka Ninjasta.

Oli kiva laittaa eilisen vastapainoksi tämmöstä..eilen olin ihan äijä. Farkut, bändipaita, nahkatakki, hiukset laittamatta ja ilman meikkiä.........

Lolita ei oo koskaan ollut mulle mikään arkityyli.. En oo tavallisina arkipäivinä pukeutunut lolitaan kuin muutaman kerran. Tapahtumiin ja juhliinkin harvemmin. Esim syystä että olen ollut aika pitkälti sitä mieltä, ettei lolita sovi minulle, vaikka sitä niin paljon rakastankin. :'D Pelkään myös, että minulle nauretaan, sillä kummatkin mekkoni ovat minulle liian lyhyitä. Eikä minulla ole yhtään blousea, koska niitä ei ole helppo löytää näin isokokoiselle kuin minä. :D että silleen.

Lolita on myös varsin epäkäytännöllinen tyyli. Unelmoin toisinaan ihanasta lolielämästä pitsin ja kauniiden mekkojen keskellä, juoden teetä ja syöden kakkua, haha. Minun haavemaailma. Todellisuudessa pitsit ja helmat menee ruttuun aina istuessa, pitää koko ajan varoa ettei tiputtele teetä tai kakkua mekolle, helmat on tiellä tungoksessa, tuuli on pahin vihollinen jne.

Ehkä kuitenkin uskaltaudun vielä lähtemään johonkin loleissa, kuka tietää... Niin, minun piti pukeutua noihin, kun mentiin katsomaan Alice in Wonderland, mutta toisin kävi, nyyh.

12 kommenttia:

  1. toi ninja kuulostaa ton brändiritirimpsun perässä aika surulliselta :D

    Kyllä toi mun mielestä ainakin hyvältä näyttää!

    VastaaPoista
  2. Niin kuulostaa XD; Mut ei mulla oo minkäänlaista headdressiä(niistä en tykkää), ja angelic prettyn rusettipannankin möin koska se oli mun päähän ihan liian iso. :D Ja kiitos paljon ! ♥

    VastaaPoista
  3. lolita pukee sua oikeesti tosi hyvin ! ;3

    VastaaPoista
  4. Jee, hyvältä näyttää! Loli on kyllä vähän sellainen tyyli, että jos haluaa etenkin brändivaatteita käyttää niin pitäisi olla tietyn mittainen ja tietynlainen ruumiinrakenne. D:

    Mikä päivä saisin muuten tulla saksittavaksi tän pääni kanssa? :D

    VastaaPoista
  5. Kiitos ! Niinpä. 8( Onneksi nuosweet-sweetit on tehty mittojen mukaan, helmaa olisin tietty voinut toivoa pitemmäksi (vaikka toivoinkin, mutta ois pitäny mitätä itelle sopiva pituus ensin. XD).

    mmm no mul on ainakin to-pe vapaat. XD

    VastaaPoista
  6. Mulla on molempina päivinä iltavuoroa, niin voisinko mä tulla siinä päivällä ennen töitä? :D

    VastaaPoista
  7. tuu vaan, oon ihan vapaalla koko päivät. :D

    VastaaPoista
  8. Mä tulen sitten vaikka perjantaina <3 Huominen iltavuoro vaihtuikin 12-18 vuoroksi, tänään soittivat töistä.

    VastaaPoista