12.4.2010

48

Onpas mulla nyt bloggausintoa !

Jenna oli yhen yön kotona, kunnes lähti taas tänään piirustuskisailemaan Seinäjoelle kolmeksi yöksi. 8< Eli taas oon yksin kotona! Huoh. 


Tässä vähän eiliseltä. Toi paita on yks niistä mitä porukat toi Budapestistä ! Laitoin sinne t-paian alle, kun toi on ihan hurjan läpinäkyvä... Mut tykkään tosi paljon ! ♥ Aion pitää tuota paljon.

Jenna toi Jyväskylästä vähän keittiöasioita.


Nää oli halvempia sielläpäin kun täällä, niin järkeväähän se oli ostaa ! Meinataan hommata jossain vaiheessa noita kumpaakin kaks lisää, niin on sarja kasassa. Kaupunki minulle, pallerot Jennalle...  Nuo on ihanan mallisia, matalia ja leveitä! Söpöjä. Lusikka vaan jää vähän oudosti tuohon kuppiin mut mitäs se.


Keittiöön kello (joo ei oo vielä pattereita), jonka Jenna uskotteli puhelimessa olleen aika kallis...pelkäsin että nyt se on ostanut jonkun 40 e:n kellon, mutta se ruoja huijasi, tuo maksoi peräti 1,95e. Aprillipäivä meni jo !


Tänään laitoin tukkaa vähän eri tavalla, onko hyvä? Harmittaa etten ehtiny kihartaa, kun mun uuet tukkaideat tulee aina just sillon kun on kiire töihin...Sen sijaan tuohon on ilmestynyt tommonen ihmeellinen latvavänkyrä, wtf. Tuntuu tosi oudolta, kun ei oo yhtään tukkaa naamalla roikkumassa, niinkuin yleensä. Mutta en silti näytä kaljulta, kun tukka tulee sivusta noin ! Btw hehkeenä töitten jälkeen ja näin.

Huomenna sitten se Helsinki vihdoin, jonne menenkin nyt yksin. Mut saanpahan kulkea ihan omaan tahtiin. :D Nyt pakko mennä nukkumaan, öit! ♥

7 kommenttia:

  1. aina niin söppänä!

    ja ihanasti tuo tukka!! käy sulle :D<3

    VastaaPoista
  2. kiitos kiitos ! XD Olin vähän huolissani tosta tukasta, kun tosiaan aina yleensä otsis tai sivuhiukset naamalla, nyt oli kaikki takana. :D

    VastaaPoista
  3. jep, tiedän mitä tarkotat. menee oma aikansa, kun siihen tottuu ja kun ei koko ajan nää itseään, niin se vähän haittaa... tai ainakin mulla käy noin monesti.

    VastaaPoista
  4. I agree! Tukka on just kivasti 8D Mun on vähän turha koskaan töihin keksiä mitään kivoja juttuja hiuksiin kun ne kuitenki pitää olla mahollisimman kiinni ja pois naamalta 8(

    Mutta ehkä joskus kaupunkireissuilla!

    VastaaPoista
  5. Kenni, niinpä XD Sit kyylään kaikkea heijastavaa, että miten mun tukka on..

    Emmi-Riikka, kiitos ! 8D Niinpä, mut vapaal voit laitella miten vaa :'D

    VastaaPoista