30.12.2011

harmaavarpunen

Lähettiin tänään käväsemään Sellossa. Kattelemaan aleja, kuten ilmeisesti kaikki muutkin Espoossa asuvat! Ja kuten tyypillistä; ostin kolme ei-alennettua tuotetta ja jopa yhen joka oli alessa. 


Ostin viimeinkin luonnonkosmetiikkaa - Dr. Hauschkan meikkivoiteen. Vaaleimman sävyn. Kuvista huomaa, että sen tarvinkin... Eli alan tästä lähtien haisemaan yrteiltä, toivottavasti iho paranee samalla.


Tajusin vähän aikaa sitten, etten oo aikoihin ostanu itelleni mitään mustia vaatteita! Ennen mulla oli kaikki mustaa, nyt kaappi pursuilee harmaata... Ja nyt mun silmään kaikki harmaa näyttää tosi tylsältä. Korjasin asian ostamalla mustan perus-t-paidan, mustan perushupparin ja mustat kotihousut.

Joo, kotihousut. Oon nyt ostanu niin kireitä sopivia farkkuja, ettei niillä löhöäminen sohvalla onnistu. Joten ostin peruscollegepökät, semmosia mitä kaikki pitää nykyään muuallakin kun neljän seinän sisällä. Mä en siihen aio ryhtyä, korkeintaan roskat kehtaan viedä ne jalassa.

huivi/GT - takki & t-paita/H&M - farkut/Nudie - laukku/Monki - kengät/Puma - huppari mun abihuppari - lapaset äitin tekemät ♥

Jaa vuosi vaihtuu? Todennäköisesti juhlin uutta vuotta syömällä ja löhöämällä sohvalla ja koneen ääressä uudet kotipöksyt jalassa. Ja mahdollisesti raapustan jonkun asteista henkilökohtaista 2011-postausta, vaikka niistä meinaa jo koko blogosfääri mennä jumiin!

2 kommenttia:

  1. Happy new yearrrr! Mäki aijon löhötä vaan :D DR. Hassu on kiva brändi!

    VastaaPoista
  2. Samoin! >8D Hyvä! Toivottavasti, en oo testaillu ennen ollenkaan!

    VastaaPoista